Bruno Senna: 4 verseny után Senna így látja a helyzetét.

Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 241 db
  • Videók - 50 db
  • Blogbejegyzések - 111 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Bruno Senna rajongói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 241 db
  • Videók - 50 db
  • Blogbejegyzések - 111 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Bruno Senna rajongói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 241 db
  • Videók - 50 db
  • Blogbejegyzések - 111 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Bruno Senna rajongói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 241 db
  • Videók - 50 db
  • Blogbejegyzések - 111 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Bruno Senna rajongói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Hogy érzed magad az évad első négy versenye után?
Bruno Senna
: "Jól. Mivel még csak most kezdtük ezt az egészet, lépésről lépésre kell haladni. Csak így tudunk majd versenyről versenyre javítani."

Milyen a hangulat a Formula-1-es depóban?
Bruno Senna
: "Szívélyes fogadtatásban volt részem, és sok embert ismerek még a GP2-es korszakból."

Annyira szívélyes, hogy hamarosan grillpartit is rendezel?
Bruno Senna
: "A GP2-ben valóban megtettem, amikor a saját lakókocsimmal utaztam. Ha Európában alkalom adódik rá, miért ne?"

Elég korán leadtad a voksodat a jelenlegi csapatod mellett. Miért?
Bruno Senna
: "A Campos tűnt a legjobb lehetőségnek az újoncok közül. Amikor 2009 októberében aláírtam a szerződésemet sokan mondták ezt a Formula-1-es szakértők közül. Teljes mértékben megbíztam a Dallarában, és a Formula-3 óta csak Dallara autókat vezettem. Sajnos financiális problémák léptek fel, és Adrian Camposnak el kellett adnia a csapatát."

Mikortól kezdtél aggódni az ülésedért?
Bruno Senna
: "Már karácsony előtt mondták, hogy a csapattal nincs minden rendben, majd január végén úgy látszott, hogy mindennek annyi."

Ez Bill Murray 'Idétlen időkig' című filmjét idézte fel benned?
Bruno Senna
: " Így van, a Hondánál a 2008-as év végén hasonló helyzetben voltam. A különbség annyi, hogy soha nem volt szerződésem a Hondával."

Voltak kételyeid amiatt, hogy túl hamar döntöttél?
Bruno Senna
: "Nem. Talán várhattam volna a Renault-ra, de soha nem tudhatjuk, hogy hogyan alakulnak az események. Számomra fontos volt, hogy a Campos engem akart, valamint, hogy jól éreztem magam náluk."

Gondolkoztál már azon, hogy mi lett volna, ha akkor összejön a Honda (Brawn) szerződés?
Bruno Senna
: "Fogalmam sincs. Ahhoz, hogy valaki futamot nyerjen, több tényezőnek stimmelnie kell. A Brawnnál tavaly az évad első felében így volt, de azt nem tudom megmondani, hogy ez elegendő lett-e volna ahhoz, hogy nyerni tudjak."

Melyik az egyszerűbb út, a Brawn vagy a HRT?
Bruno Senna
: "Erre a kérdésre is nehéz választ adni. Mindig csak egy választásod van. Természetesen mindenki gyors és megbízható autót akar, lehetőleg már a pályafutása kezdetén. Talán egy tapasztalt környezetben hamarabb megtanulod a leckét, a legfontosabb azonban az, hogy éljünk a lehetőségekkel. Ha ez sikerül, akkor mindegy, hogy a Ferrari vagy a HRT autóját vezeted. Arról sem szabad megfeledkezni, hogy nekem ez a hatodik autósportban töltött évadom."

Össze lehet hasonlítani a helyzetedet a nagybácsid, Ayrton helyzetével, aki 1984-ben a Toleman csapat színeiben debütált a Formula-1-ben?
Bruno Senna
: "Igen és nem. A Toleman helyzete is bizonytalan volt, a csapatnak azonban hároméves F1-es, és többéves Formula-2-es tapasztalata volt, amikor Ayrton csatlakozott hozzájuk. Az idők is megváltoztak. Korábban sokkal nagyobb volt a differencia."

A ti esetetekben mi a fontosabb, a tapasztalt pilóta vagy a tapasztalt mérnökök?
Bruno Senna
: "A tapasztalt mérnökök. A pilóta a teljesítmény terén döntő lehet, a megbízhatóságról azonban a technikai részlegnek kell gondoskodnia. Most ezen dolgozunk."

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu