Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Hogy érzed magad az évad első négy versenye után?
Bruno Senna: "Jól. Mivel még csak most kezdtük ezt az egészet,
lépésről lépésre kell haladni. Csak így tudunk majd versenyről versenyre
javítani."
Milyen a hangulat a Formula-1-es depóban?
Bruno Senna: "Szívélyes fogadtatásban volt részem, és sok
embert ismerek még a GP2-es korszakból."
Annyira szívélyes, hogy hamarosan grillpartit is rendezel?
Bruno Senna: "A GP2-ben valóban megtettem, amikor a saját
lakókocsimmal utaztam. Ha Európában alkalom adódik rá, miért ne?"
Elég korán leadtad a voksodat a jelenlegi csapatod mellett.
Miért?
Bruno Senna: "A Campos tűnt a legjobb lehetőségnek az újoncok
közül. Amikor 2009 októberében aláírtam a szerződésemet sokan mondták
ezt a Formula-1-es szakértők közül. Teljes mértékben megbíztam a
Dallarában, és a Formula-3 óta csak Dallara autókat vezettem. Sajnos
financiális problémák léptek fel, és Adrian Camposnak el kellett adnia a
csapatát."
Mikortól kezdtél aggódni az ülésedért?
Bruno Senna: "Már karácsony előtt mondták, hogy a csapattal
nincs minden rendben, majd január végén úgy látszott, hogy mindennek
annyi."
Ez Bill Murray 'Idétlen időkig' című filmjét idézte fel benned?
Bruno Senna: " Így van, a Hondánál a 2008-as év végén hasonló
helyzetben voltam. A különbség annyi, hogy soha nem volt szerződésem a
Hondával."
Voltak kételyeid amiatt, hogy túl hamar döntöttél?
Bruno Senna: "Nem. Talán várhattam volna a Renault-ra, de soha
nem tudhatjuk, hogy hogyan alakulnak az események. Számomra fontos volt,
hogy a Campos engem akart, valamint, hogy jól éreztem magam náluk."
Gondolkoztál már azon, hogy mi lett volna, ha akkor összejön a
Honda (Brawn) szerződés?
Bruno Senna: "Fogalmam sincs. Ahhoz, hogy valaki futamot
nyerjen, több tényezőnek stimmelnie kell. A Brawnnál tavaly az évad első
felében így volt, de azt nem tudom megmondani, hogy ez elegendő lett-e
volna ahhoz, hogy nyerni tudjak."
Melyik az egyszerűbb út, a Brawn vagy a HRT?
Bruno Senna: "Erre a kérdésre is nehéz választ adni. Mindig
csak egy választásod van. Természetesen mindenki gyors és megbízható
autót akar, lehetőleg már a pályafutása kezdetén. Talán egy tapasztalt
környezetben hamarabb megtanulod a leckét, a legfontosabb azonban az,
hogy éljünk a lehetőségekkel. Ha ez sikerül, akkor mindegy, hogy a
Ferrari vagy a HRT autóját vezeted. Arról sem szabad megfeledkezni, hogy
nekem ez a hatodik autósportban töltött évadom."
Össze lehet hasonlítani a helyzetedet a nagybácsid, Ayrton
helyzetével, aki 1984-ben a Toleman csapat színeiben debütált a
Formula-1-ben?
Bruno Senna: "Igen és nem. A Toleman helyzete is bizonytalan
volt, a csapatnak azonban hároméves F1-es, és többéves Formula-2-es
tapasztalata volt, amikor Ayrton csatlakozott hozzájuk. Az idők is
megváltoztak. Korábban sokkal nagyobb volt a differencia."
A ti esetetekben mi a fontosabb, a tapasztalt pilóta vagy a
tapasztalt mérnökök?
Bruno Senna: "A tapasztalt mérnökök. A pilóta a teljesítmény
terén döntő lehet, a megbízhatóságról azonban a technikai részlegnek
kell gondoskodnia. Most ezen dolgozunk."
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!