Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
|
|
A Formula-1 2010-es idényének első versenyén, a Bahreini Nagydíjon visszatért a Senna név a száguldó cirkuszba. A brazil versenyző a futam után beszélt élményeiről, elmondása szerint új oldalát ismerhette meg az autósportnak, miután tesztpilótaként is bemutatkozott a Hispania autójával
Bruno Senna szerint Ausztráliában indul számukra a szezon |
„Micsoda hétvége! Bahreinben egy egészen új oldalát ismerhettem meg az autósportnak.
Bruno Senna megvalósította álmát, és a múlt vasárnap teljesíthette első Formula-1-es versenyét. A csapattal felmerült nehézségek miatt, a brazil pilóta a pénteki szabadedzésen vitte először a HRT 01-es autóját, a premier azonban nem volt egészen probléma- és fájdalommentes.
„Az ülésem alatti kábel nagyon felforrósodott, és még a pilótafülke sem tökéletes, mert nincs elegendő mozgásszabadsága a könyökömnek." - idézi a Motorsport Aktuell az ifjabb Sennát.
Bruno Senna
Nem tudom biztosan mi
történt. Szerintem a hidraulikával lehetett baj. Az adatok nem mondanak
el nekünk semmit, de hasznosak lehetnek. Tanulnunk kell ebből.
Amikor
a pályán voltam, akkor jól éreztem magam. Fantasztikus itt lenni. A
rajt bámulatos, de nem különbözik a többi sorozattól. Itt is több
mindenre figyelsz, csupán nagyobb a sebesség.
Most az a
legfontosabb, hogy a kapott adatokat kiértékeljük, és jobban fel
tudjunk készülni a következő futamra. Biztos vagyok benne, hogy
Ausztráliában már sokkal jobban fognak alakulni a dolgaink.
2. SZABADEDZÉS | ||||
1. Rosberg | Mercedes | 1:55.409 perc | 23 kör | |
2. Hamilton | McLaren | 1:55.854 | + 0.445 | 22 |
3. Schumacher | Mercedes | 1:55.903 | + 0.494 | 23 |
4. Button | McLaren | 1:56.076 | + 0.667 | 28 |
5. Vettel | Red Bull | 1:56.459 | + 1.050 | 18 |
6. Hülkenberg | Williams | 1:56.501 | + 1.092 | 26 |
7. Massa | Ferrari | 1:56.555 | + 1.146 | 30 |
8. Petrov | Renault | 1:56.750 | + 1.341 | 26 |
9. Alonso | Ferrari | 1:57.140 | + 1.731 | 25 |
10. de la Rosa | Sauber | 1:57.255 | + 1.846 | 24 |
11. Kobajasi | Sauber | 1:57.352 | + 1.943 | 27 |
12. Sutil | Force India | 1:57.361 | + 1.952 | 29 |
13. Barrichello | Williams | 1:57.452 | + 2.043 | 21 |
14. Liuzzi | Force India | 1:57.833 | + 2.424 | 29 |
15. Kubica | Renault | 1:58.155 | + 2.746 | 29 |
16. Alguersuari | Toro Rosso | 1:59.799 | + 4.390 | 31 |
17. Webber | Red Bull | 2:00.444 | + 5.035 | 12 |
18. Kovalainen | Lotus | 2:00.873 | + 5.464 | 23 |
19. Trulli | Lotus | 2:00.990 | + 5.581 | 14 |
20. Glock | Virgin | 2:02.037 | + 6.628 | 3 |
21. di Grassi | Virgin | 2:02.188 | + 6.779 | 21 |
22. SENNA | HRT | 2:06.968 | + 11.559 | 17 |
23. Buemi | Toro Rosso | 1 | ||
24. Chandhok | Hispania |
A
HRT F1 Team brazil versenyzője, Bruno Senna a Motorsport Magazinnak
adott nyilatkozatában nemrégiben elárulta, nagyon bízik abban, hogy
csapata 2010-es versenygépe jobb teljesítményt tud majd nyújtani a
szezon során, mint a másik két újonc, a Virgin és a Lotus autója.
Mint ismert, a spanyol csapat csütörtökön rántotta le a leplet 2010-es
versenyautójáról, melyet a brit Dallara épített meg. A gárdának azonban
riválisaival ellentétben még nem volt lehetősége tesztelni az új
konstrukciót, így egyelőre sötétben tapogatóznak annak teljesítménye
kapcsán.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás