Bruno Senna Blog: 2010. április

Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 241 db
  • Videók - 50 db
  • Blogbejegyzések - 111 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Bruno Senna rajongói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 241 db
  • Videók - 50 db
  • Blogbejegyzések - 111 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Bruno Senna rajongói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 241 db
  • Videók - 50 db
  • Blogbejegyzések - 111 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Bruno Senna rajongói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 241 db
  • Videók - 50 db
  • Blogbejegyzések - 111 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 6 db

Üdvözlettel,

Bruno Senna rajongói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Bruno Senna rajongói klub hírei - 2010. április

Hogy érzed magad az évad első négy versenye után?
Bruno Senna
: "Jól. Mivel még csak most kezdtük ezt az egészet, lépésről lépésre kell haladni. Csak így tudunk majd versenyről versenyre javítani."

Milyen a hangulat a Formula-1-es depóban?
Bruno Senna
: "Szívélyes fogadtatásban volt részem, és sok embert ismerek még a GP2-es korszakból."

Annyira szívélyes, hogy hamarosan grillpartit is rendezel?
Bruno Senna
: "A GP2-ben valóban megtettem, amikor a saját lakókocsimmal utaztam.

Tovább 

 Bruno odatette magát!!!

14 éve | [Törölt felhasználó] | 3 hozzászólás

17 Bruno Senna HRT-Cosworth 16 15:36:06 181.337 1:48.216
18 Karun Chandhok HRT-Cosworth 15 15:34:55 180.383 1:48.788
19 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 14 15:32:19 178.925 1:49.675
20 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 7 15:32:15 173.376 1:53.185

Utolsó hozzászólás

Balajti Zsolt üzente 14 éve

Lucas di Grassi is jó de bruno jobb

 

 Tetsuya

14 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás

Is6L33 vazilrpdtuir, [url=http://vuphkdtpoeyu.com/]vuphkdtpoeyu[/url], [link=http://fvxndzzmsjjy.com/]fvxndzzmsjjy[/link], http://doybpglbbspb.com/

Utolsó hozzászólás

Balajti Zsolt üzente 14 éve

Jó ez ahoz lépest hogy a Saubert verik és a Virgin is a nyakukon a Lotushoz se kell sok . Többet értek célba mint a Sauber pedig őket meglepetés csapatnak gondolták ere ott lett a Renault a kedvenc pilótám csapata Kubica és petrovot is szeretem De Bruno nak is szurkolok Nagy senna rajongó voltma .

 Sakon Yamamoto a HTR tesztpilótája!

14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Visszatér az F1-be Sakon Yamamoto, aki a Bruno Sennát és Karun Chandokot foglalkoztatóHispania Racing teszt- és tartalékpilótája lesz - jelentették be a hétvégi Kínai Nagydíj helyszínén, Sanghajban.

A 27 esztendős japán korábban versenyzőként is szerepelt az F1-ben: a Super Aguri és a Force India jogelődjének számító Spyker színeiben összesen 14 futamon állt rajthoz. Eredmények helyett az ázsiai pilóta elsősorban azzal híresült el, hogy 2007-ben szponzorai és dúsgazdag családja révén világcsúcsnak számító 22 millió dollárt fizetett a Spykernek azért, hogy indulhasson az idény utolsó hét versenyén.

Tovább 

 Senna verte Karunt az időmérőn!

14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Bruno Senna

A harmadik szabadedzés után boldog voltam. Az autó sokkal irányíthatóbb, kezelhetőbb volt, mint korábban. Jól és magabiztosan éreztem magam az autóban. Azt kell mondjam, hogy sokat tudtunk előrelépni az első nap óta, még ha ez egy külső szemlélőnek nem is igazán tűnik fel.

Az időmérőn, mint eddig, mindent megpróbáltam magamból és az autóból is kihozni. Sajnos hibáztam a gyors körömön, ami miatt időt veszítettem. Tudom, hogy nem tudtam volna sokkal előrébb végezni ennél, de én mindig arra törekedek, hogy a lehető legjobb legyek.

Tovább 

Karun Chandhok

Az első körök természetesen az ismerkedésről szóltak. Ismerkedtünk a pályával és a környezettel. Azt hiszem jó napot zártunk.

A gumikkal akadt egy kis probléma. Azt vettük észre, hogy az első abroncsok nagyon is elkoptak.

Délután jobban alakultak a dolgaink. 52 kört teljesítettem a pályán, és futottam néhány hosszabb etapot is. 


Bruno Senna

Az első szabadedzés rendben volt. Nem voltak problémáink, bár egy kicsit küszködtünk az alacsonyabb hőmérséklettel, mivel itt nincsen túlzottan meleg.

Tovább 

 Kolles:Senna is hoz támogatókat!

14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Mi várta Önt, amikor átvette a HRT csapat irányítását?
Colin Kolles
: "Nyolc egyetemi hallgató, négy mérnök és három szerelő a csapat főhadiszállásán, Muricában. Ezen kívül egy kaszni, és két oldaldoboz a Dallaránál, Olaszországban. Legalább a csapat résztulajdonosa, Jose Ramon Carabante hajlandó volt elfogadni mástól is a pénzt. Bernie Ecclestone is segített nekünk. Ennek köszönhetően sikerült új szerződést kötni a Dallarával, az Xtrac céggel, és a McLarennel (MES elektronikai rendszer).

Tovább 

 Új motor Kínára!!!

14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Bruno Senna Malajziában tudott első alkalommal célba érni a Formula-1-es pályafutása során, a versenytáv teljesítése azonban nem volt problémamentes. Amikor a brazil pilótát leintették a kockás zászlóval, már csak kevés üzemanyag volt a HRT versenygépében. "Ez nem túl jó az aggregátra nézve." – jelentette ki Senna, aki ezen oknál fogva új erőforrással rajtolhat Kínában. A Globo értesülésülései szerint a 26 éves tehetség az időmérő edzésen kapja majd meg a friss Cosworth motort.

Tovább 

 Bruno Senna interjú!

14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

 

Bruno, mesélj egy kicsit arról, hogyan is indult autóversenyzői karriered!

Bruno Senna: Mindig is imádtam a motorversenyeket és hároméves korom óta élénken érdeklődtem az autók iránt. Elkezdtem buggie-kat vezetni 4 éves koromban és megkaptam az első gokartomat, amikor 5 esztendős lettem. Nagyapám volt a mentorom gokartos éveimben, habár soha nem kaptam lehetőséget arra, hogy versenyezzek.

A Senna név előnyt, vagy inkább hátrányt jelentett pályafutásod során?

Tovább 

Colin Kolles, csapatfőnök:
"Ez egy fantasztikus nap volt, az eddig három versenyből ez az első, ahol mindkét autónk célba ért - úgy hogy nem volt tesztünk a szezon előtt. Bruno Senna jó rajtot vett, mialatt Karun Chandhok számára nem sikerült a legjobban. De ő egy jó helyet szerezett meg magának és mindkét autó nagyon megbízható volt. Ezzel most ismét egy nagy lépést tettünk előre. Elértük a célunkat, mindkét autónk befejezte a versenyt. Ezúton szeretnék a csapatnak gratulálni, keményen kellett dolgozniuk, hogy ezt elérjük.

Tovább 

 yvzn067d

14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

[url=http://motilium.loan/]motilium[/url]

Bruno Senna

Ez egy örült időmérő edzés volt. Nem mindennap vezet az ember ilyen körülmények mellett. Nagyon kemények voltak a feltételek. Ez volt nekem az első, hogy emellett kellett vezetnem.

Természetesen jó lett volna profitálni ebből, de sajnos ez most nem sikerült. Rendkívül vizes volt a pálya, tele vízátfolyásokkal. Az egyik pillanatban megcsúszott az autó, majd a homokágyban találtam magam. Sajnos a motor leállt.

Szerencsémre ki tudtam jönni a kavicságyból, vissza tudtam menni a garázsba és menni még pár kört.

Tovább 

 Keményen dolgoztak a HRT pilótái!!!!

14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

1000 – 1130
FORMULA ONE PRACTICE SESSION 1    Karun Chandhok  F110-01 #20  24 laps 1.41.966
                                                              Bruno Senna        F110-02 #21  27 laps 1.41.832
1400 – 1530
FORMULA ONE PRACTICE SESSION 2    Karun Chandhok  F110-01 #20  27 laps   1.41.084
                                                              Bruno Senna        F110-02 #21  32laps  1.41.481

Tovább 

 Bíztató kezdet Malayziában!

14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Karun Chandhok

Már nagyon vártam, hogy újra autóba ülhessek. Bahrain-ben és Ausztráliában is különleges volt vezetni ezt az autót. Szeretek itt Malajziában lenni, szóval különösen vártam már ezt a napot.

Az elsődleges célunk az volt, hogy mindenfajta megbízhatósági probléma nélkül sok kört tudjunk megtenni a pályán. Boldog vagyok, mert sok kört futottunk.

Ez a pénteki nap rendkívül hasznos volt számunkra. 


Bruno Senna

Elégedett és boldog vagyok, mert sikerült teljesítenünk az előre betervezett programunkat.

Tovább 

 Egyre jobb lesz az autó véli Senna.

14 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Hispania Racing, amely számos nehézség árán jutott el a Formula-1-be, az évad kezdetén azt a célt tűzte ki maga elé, hogy teljesítse a teljes versenytávokat. Ezt az Ausztrál Nagydíjon egy autóval sikerült elérni, amikor az indiai Karun Chandhok sikeresen végigment a futamon, míg csapattársa, Bruno Senna műszaki hiba miatt már jóval korábban kiállni kényszerült. A brazil pilóta ennek ellenére elégedett a HRT munkájával,

network.hu

  ugyanis javuló tendenciát vél felfedezni.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu