Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Hogy érzed magad az évad első négy versenye után?
Bruno Senna: "Jól. Mivel még csak most kezdtük ezt az egészet,
lépésről lépésre kell haladni. Csak így tudunk majd versenyről versenyre
javítani."
Milyen a hangulat a Formula-1-es depóban?
Bruno Senna: "Szívélyes fogadtatásban volt részem, és sok
embert ismerek még a GP2-es korszakból."
Annyira szívélyes, hogy hamarosan grillpartit is rendezel?
Bruno Senna: "A GP2-ben valóban megtettem, amikor a saját
lakókocsimmal utaztam.
17 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | 16 | 15:36:06 | 181.337 | 1:48.216 |
18 | Karun Chandhok | HRT-Cosworth | 15 | 15:34:55 | 180.383 | 1:48.788 |
19 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 14 | 15:32:19 | 178.925 | 1:49.675 |
20 | Lucas di Grassi | Virgin-Cosworth | 7 | 15:32:15 | 173.376 | 1:53.185 |
|
|
Visszatér az F1-be Sakon Yamamoto, aki a Bruno Sennát és Karun Chandokot
foglalkoztatóHispania Racing teszt- és tartalékpilótája lesz -
jelentették be a hétvégi Kínai Nagydíj helyszínén, Sanghajban.
A
27 esztendős japán korábban versenyzőként is szerepelt az F1-ben: a
Super Aguri és a Force India jogelődjének számító Spyker színeiben
összesen 14 futamon állt rajthoz. Eredmények helyett az ázsiai pilóta
elsősorban azzal híresült el, hogy 2007-ben szponzorai és dúsgazdag
családja révén világcsúcsnak számító 22 millió dollárt fizetett a
Spykernek azért, hogy indulhasson az idény utolsó hét versenyén.
Bruno Senna
A harmadik szabadedzés
után boldog voltam. Az autó sokkal irányíthatóbb, kezelhetőbb volt, mint
korábban. Jól és magabiztosan éreztem magam az autóban. Azt kell
mondjam, hogy sokat tudtunk előrelépni az első nap óta, még ha ez egy
külső szemlélőnek nem is igazán tűnik fel.
Az időmérőn, mint
eddig, mindent megpróbáltam magamból és az autóból is kihozni. Sajnos
hibáztam a gyors körömön, ami miatt időt veszítettem. Tudom, hogy nem
tudtam volna sokkal előrébb végezni ennél, de én mindig arra törekedek,
hogy a lehető legjobb legyek.
Karun Chandhok
Az első
körök természetesen az ismerkedésről szóltak. Ismerkedtünk a pályával és
a környezettel. Azt hiszem jó napot zártunk.
A gumikkal akadt
egy kis probléma. Azt vettük észre, hogy az első abroncsok nagyon is
elkoptak.
Délután jobban alakultak a dolgaink. 52 kört
teljesítettem a pályán, és futottam néhány hosszabb etapot is.
Bruno
Senna
Az első szabadedzés rendben volt. Nem
voltak problémáink, bár egy kicsit küszködtünk az alacsonyabb
hőmérséklettel, mivel itt nincsen túlzottan meleg.
Mi várta Önt, amikor átvette a HRT csapat irányítását?
Colin Kolles: "Nyolc egyetemi hallgató, négy mérnök és három
szerelő a csapat főhadiszállásán, Muricában. Ezen kívül egy kaszni, és
két oldaldoboz a Dallaránál, Olaszországban. Legalább a csapat
résztulajdonosa, Jose Ramon Carabante hajlandó volt elfogadni mástól is a
pénzt. Bernie Ecclestone is segített nekünk. Ennek köszönhetően
sikerült új szerződést kötni a Dallarával, az Xtrac céggel, és a
McLarennel (MES elektronikai rendszer).
Bruno Senna Malajziában tudott első alkalommal célba érni a Formula-1-es pályafutása során, a versenytáv teljesítése azonban nem volt problémamentes. Amikor a brazil pilótát leintették a kockás zászlóval, már csak kevés üzemanyag volt a HRT versenygépében. "Ez nem túl jó az aggregátra nézve." – jelentette ki Senna, aki ezen oknál fogva új erőforrással rajtolhat Kínában. A Globo értesülésülései szerint a 26 éves tehetség az időmérő edzésen kapja majd meg a friss Cosworth motort.
Bruno, mesélj egy kicsit arról, hogyan is indult autóversenyzői karriered!
Bruno Senna: Mindig is imádtam a motorversenyeket és hároméves korom óta élénken érdeklődtem az autók iránt. Elkezdtem buggie-kat vezetni 4 éves koromban és megkaptam az első gokartomat, amikor 5 esztendős lettem. Nagyapám volt a mentorom gokartos éveimben, habár soha nem kaptam lehetőséget arra, hogy versenyezzek.
A Senna név előnyt, vagy inkább hátrányt jelentett pályafutásod során?
Colin Kolles, csapatfőnök:
"Ez egy fantasztikus nap volt, az eddig három versenyből ez az első,
ahol mindkét autónk célba ért - úgy hogy nem volt tesztünk a szezon
előtt. Bruno Senna jó rajtot vett, mialatt Karun Chandhok számára nem
sikerült a legjobban. De ő egy jó helyet szerezett meg magának és
mindkét autó nagyon megbízható volt. Ezzel most ismét egy nagy lépést
tettünk előre. Elértük a célunkat, mindkét autónk befejezte a versenyt.
Ezúton szeretnék a csapatnak gratulálni, keményen kellett dolgozniuk,
hogy ezt elérjük.
Bruno Senna
Ez
egy örült időmérő edzés volt. Nem mindennap vezet az ember ilyen
körülmények mellett. Nagyon kemények voltak a feltételek. Ez volt nekem
az első, hogy emellett kellett vezetnem.
Természetesen jó lett
volna profitálni ebből, de sajnos ez most nem sikerült. Rendkívül vizes
volt a pálya, tele vízátfolyásokkal. Az egyik pillanatban megcsúszott az
autó, majd a homokágyban találtam magam. Sajnos a motor leállt.
Szerencsémre
ki tudtam jönni a kavicságyból, vissza tudtam menni a garázsba és menni
még pár kört.
1000 – 1130
FORMULA ONE PRACTICE SESSION 1 Karun Chandhok
F110-01 #20 24 laps 1.41.966
Bruno Senna F110-02 #21 27 laps 1.41.832
1400 – 1530
FORMULA
ONE PRACTICE SESSION 2 Karun Chandhok F110-01 #20 27 laps
1.41.084
Bruno Senna F110-02 #21 32laps 1.41.481
Karun Chandhok
Már nagyon vártam,
hogy újra autóba ülhessek. Bahrain-ben és Ausztráliában is különleges
volt vezetni ezt az autót. Szeretek itt Malajziában lenni, szóval
különösen vártam már ezt a napot.
Az elsődleges célunk az volt,
hogy mindenfajta megbízhatósági probléma nélkül sok kört tudjunk
megtenni a pályán. Boldog vagyok, mert sok kört futottunk.
Ez a
pénteki nap rendkívül hasznos volt számunkra.
Bruno
Senna
Elégedett és boldog vagyok, mert
sikerült teljesítenünk az előre betervezett programunkat.
Hispania Racing, amely számos nehézség árán jutott el a Formula-1-be, az évad kezdetén azt a célt tűzte ki maga elé, hogy teljesítse a teljes versenytávokat. Ezt az Ausztrál Nagydíjon egy autóval sikerült elérni, amikor az indiai Karun Chandhok sikeresen végigment a futamon, míg csapattársa, Bruno Senna műszaki hiba miatt már jóval korábban kiállni kényszerült. A brazil pilóta ennek ellenére elégedett a HRT munkájával, ugyanis javuló tendenciát vél felfedezni.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás