Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Bruno Senna rajongói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Bruno Senna rajongói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Karun Chandhok
Egy
kicsit frusztráló számomra, hogy nem sikerült a 20. helynél jobbra
besorolnom. Az első etapban küzdöttem a sebességgel. Bruno és a
Virgin-ek is gyorsabbak tudtak lenni. De ahogy átváltottunk az opciós
abroncsokra, a sebesség visszajött.
A verseny első felében
meghibásodott az autómban az üzemanyag-szivattyú, ami miatt az egyenes
részeken nem tudtam megfelelő tempót diktálni. Sajnos öt körrel a kockás
zászló előtt be kellett mennem a bokszba.
|
|
A Hispania Racing Team az utolsó pillanatban készült el az autójával,
így csak egy héttel az évadnyitó Bahreini Nagydíjat megelőzően dőlt el,
hogy a csapat rajthoz tud állni a 2010-es Formula-1-es bajnokságban. A
brigád vezetője, Colin Kolles mindent elkövetett és elkövet annak
érdekében, hogy a HRT javítani tudjon, a fejlesztések finanszírozása
azonban problémát okozhat.
Ezt a Formula-1 vezetője, Bernie Ecclestone árulta el a Daily Telegraph
című lapnak adott interjúban: "A HRT-nek problémái vannak, de meg fogom
oldani ezeket.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu